INFORMACIJE O PLAĆANJU I ISPORUCI
Član 1. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najnaprednijih kriptografskih tehnologija.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica – OTP banka Srbija AD. Kompletan proces naplate obavlja se na stranicama banke, te podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu u bilo kom trenutku.
Član 2. Izjava o konverziji
Sva plaćanja se vrše u valuti Republike Srbije – dinarima (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne banke Srbije.
Iznos koji će biti zadužen na vašoj platnoj kartici biće izražen u lokalnoj valuti korisnika kroz konverziju po kursu kartičarske organizacije (Visa, Mastercard itd.), koji nije unapred poznat trgovcu. Zbog toga je moguća manja razlika između prikazane i stvarne zadužene sume.
Član 3. Plaćanje
Kupac može izabrati jedan od sledećih načina plaćanja:
– Platnim karticama: VISA, Mastercard, Maestro, Dina.
– Uplatom na račun: Standardnom uplatnicom u banci/pošti ili elektronskim bankarstvom, prema podacima sa potvrde porudžbine.
– Gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem).
Ukoliko je plaćanje izvršeno uplatom na račun, eventualni povraćaj sredstava biće realizovan isključivo uplatom na tekući račun kupca.
Cene prikazane na sajtu iskazane su u dinarskom iznosu sa uračunatim PDV-om.
Član 4. Isporuka i rokovi
Isporuku vršimo:
– na adresu kupca putem kurirskih službi BEX Express i Post Express,
– ili ličnim preuzimanjem, ako kupac odabere tu opciju prilikom poručivanja.
Rok isporuke iznosi 3 do 8 radnih dana, u zavisnosti od dostupnosti proizvoda i odabranog načina plaćanja. Isporuke se ne vrše vikendom i tokom državnih praznika.
Član 5. Cene dostave
– BEX Express: 390 RSD
– Post Express: 480 RSD
Kupac trošak dostave plaća prilikom preuzimanja ili zajedno sa iznosom porudžbine, u zavisnosti od načina plaćanja.
Član 6. Preuzimanje pošiljke
Kuriri vrše dostavu radnim danima od 08:00 do 18:00 časova. Kupac je dužan da omogući prisustvo ovlašćenog lica na adresi za prijem pošiljke u tom terminu.
Prilikom prijema pošiljke kupac je dužan da vizuelno pregleda paket. Ukoliko postoji sumnja na oštećenje (npr. pocepana kutija, udubljenja), preporučujemo da se pošiljka odbije i da nas odmah kontaktirate.
Kurirska služba pokušava dostavu najmanje dva puta. Ukoliko pošiljka ne može biti uručena, ista se vraća pošiljaocu. Nakon povratka pošiljke, kontaktiraćemo Vas radi dogovora o ponovnom slanju.