OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Poštovani kupci,
posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici https://www.anitaobuca.rs (u daljem tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti
uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.

Predmet opštih uslova

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.anitaobuca.rs (u daljem tekstu „Internet stranica“). Subjekt opštih uslova Prodavac robe koja se naručuje i plaća putem pouzeća ili online je VLADIMIR BEŠEVIĆ PREDUZETNIK SAMOSTALNA OBUĆARSKA USLUŽNA KOMISIONA RADNJA ANITA NOVI PAZAR Industrijska zona br.9 (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je fizičko lice posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati ga platnom karticom ili pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Osnovni podaci o firmi

Pun naziv pravnog subjekta Vladimir Bešević preduzetnik samostalna obućarska uslužna komisiona radnja Anita Novi Pazar Adresa Cerska 13, Novi Pazar, 36300 Delatnost i šifra delatnosti proizvodnja obuće/1520
Matični broj 61596038
Poreski broj 106169819
Web adresa www.anitaobuca.rs
Kontakt telefon 020 371 987
Kontakt e-mail info@anitaobuca.rs

Kontakt podaci – Korisnički servis

Adresa Cerska 13, Novi Pazar, 36300
Kontakt telefon 020 371 987
E-mail info@anitaobuca.rs

Proizvodi i cene

Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD). Prodajne cene artikla važe samo za kupovinu u online Prodavnici. Prodajne cene artikala u online Prodavnici se mogu razlikovati od prodajnih cena istih artikala koji su u ponudi drugih (fizičkih) maloprodajnih objakata u situaciji kada je aktuelna akcijska prodaja ili drugi prodajni podsticaj koji važi samo za kupovine u Prodavnici, a ne i u drugim maloprodajnim objektima, i obratno.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju ubacivanjem u korpu na Internet stranici i nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom (ili telefonom). Fratelli Babb online prodavnica zadržava pravo da otkaže porudžbinu nakon fizičke provere artikla, ukoliko lice zaduženo za kontrolu artikala pre slanja zaključi da isti nije adekvatan za dalju prodaju, o čemu će takođe, obavestiti kupca mejlom (ili telefonom).

Dostava robe i eventualna ograničenja

KURIRSKA ISPORUKA NA TERITORIJI SRBIJE Rok isporuke Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je 2 do 5 radna dana, a
maksimalno do 10 radnih dana. Po završetku obrade Vaše porudžbine, za svaki poručeni artikal, na email adresu sa kojom ste registrovani na sajtu, biće prosleđeno obaveštenje o statusu porudžbine. U slučaju da je na porudžbenici više artikala, velika je verovatnoća da nemamo sve na jednom mestu, pa se može desiti da obrada porudžbine ne bude završena u isto vreme i da isporuka paketa ne bude istog dana. Svakako, status porudžbine možete proveriti slanjem zahteva, u kome je potrebno da nam navedete samo ID broj porudžbine na email info@anitaobuca.rs. U najkraćem roku prosledićemo Vam odgovor.
Kurirska služba Vam prosleđuje SMS ili Viber obaveštenje čim preuzme paket od nas, sa kodom pošiljke. Isporuka obično bude u naredna 4 radna dana. Pošiljke preuzete petkom su na dostavi od ponedeljka. Ukoliko ste odabrali preuzimanje pošiljke na paketomatu, kurirska služba Vam prosleđuje SMS ili Viber obaveštenje sa Pin kodom za preuzimanje kad posiljka bude ostavljena na odabranoj lokaciji. Rok za preuzimanje pošiljke je 48 sati. Rok isporuke može biti i duži od navedenog u vanrednim slučajevima poput velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl. Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.

Preuzimanje pošiljke

Kurirska služba isporučuje pakete na adresi navedenoj za dostavu u periodu od 8 do 16h. Potrebno je da u tom periodu budete dostupni na broj telefona naveden prilikom kreiranja porudžbine i da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko niste na adresi prilikom prvog pokušaja dostave, pozvaće Vas kurir kako bi dogovorili novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća. Prilikom preuzimanja pošiljke preporučuje se da vizuelno pregledate paket. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen ili postoji neslaganje u iznosu otkupnine odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na broj 020 371 987 ili putem e-maila na adresu info@anitaobuca.rs Fratelli Babb ima zaključen Ugovor sa AKS EXPRESS KURIR na teritoriji Republike Srbije.

Troškovi dostave

Dostava porudžbine je 350,00 dinara i troškove snosi kupac. U slučaju zamene poručenog artikla u nekom od naših maloprodajnih objekata, ukoliko kolege mogu obaviti zamenu na licu mesta, zamena je besplatna. Ukoliko se zamenski artikal šalje na adresu iz maloprodajnog objekta, troškove dostave, u iznosu od 350,00 dinara snosi kupac. PDV je uračunat u cenu troškova dostave

Plaćanje

Naručene proizvode kupac može platiti platnim karticama ili gotovinom kuriru prilikom dostave. Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Izjava o PDV-u

Fratelli Babb izjavljuje da je u sistemu PDV-a. PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Politika reklamacija

Pravilnik o reklamacijama Na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 88/21 od 11.09.2021.god.) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br.52/19), direktor preduzeća Fratelli Babb doo, Industrijska zona br.9, Obrenovac, dana 10.12.2021.godine donosi:

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA I NAČINU I POSTUPKU
REŠAVANJA REKLAMACIJA

Ovim pravilnikom uređuju se način i postupak rešavanja reklamancija potrošača na nedostatke prodatog proizvoda na veliko i malo ( sportska obuća, odeća, i ostala roba), instrumenti i način zaštite prava potrošača, informisanja i unapređenje znanja potrošača o njihovim pravima i načinima zaštite prava, vansudsko rešavanje potrošačkih sporova i drugih pitanja od značaja za položaj i zaštitu potrošača.

I OPŠTE ODREDBE

Član 1.
Trgovac prodaje robu na malo potrošačima na način da vodi računa o pravu potrošača na zaštitu i da prodaju obezbedi pod jednakim uslovima na tržištu za sve potrošače.

Član 2.
Trgovac prilikom prodaje robe ne sme vršiti diskriminaciju potrošača na neki od načina predviđenih odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Član 3.
Potrošač u smislu ovog Pravilnika koju uživa pravo na zaštitu i koji ima pravo na reklamaciju jeste svako fizičko lice koje kupuje robu za lične potrebe ili potrebe svog domaćinstva, a pod uslovima i rokovima propisanim odgovarajućim Zakonom kao i ovim Pravilnikom.

Član 4.
Ako je proizvod u prodaji, a služi kao izložbeni primerak na takvim
proizvodima mora da stoji naznaka “uzorak” ili “nije za prodaju” . Isto tako ako se prodaje roba sa nedostatkom, ta roba mora fizički biti odvojena od ostale robe sa vidljivim nazivom “roba sa nedostatkom”.

II PRAVA I OBAVEZE POTROŠAČA
Član 5.
Potrošač ima pravo da kod trgovca na malo vrši kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe,ima pravo na bezbednost; pravo na pravnu sigurnost i zaštitu, pravo na obaveštenost – raspolaganje tačnim podacima koji su neophodni za razuman izbor ponuđene robe; pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe prema deklaraciji za svaku pojedinačnu robu, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima.

Član 6.
Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima. Da bi ostvario pravo na reklamaciju potrošač je obavezan da dostavi fisklani isečak na uvid ili drugi dokaz o kupovini kao što je kopija računa, slip ili izvod iz banke za kupovinu platnim karticama ili čekovima građana; izvod iz službe računovodstva za kupovinu putem administrativne zabrane, gotovinski račun ili potvrda porudžbine sa ID brojem za online porudžbine.

Član 7.
Potrošač nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (fisklani isečak, slip, administrativnu zabranu) da je proizvod kupljen u maloprodajnom objektu gde se reklamira u zakonom propisanom roku.

Član 8.
Potrošač ima pravo da od trgovca dobije tačne, potpune i jasne informacije o osnovnim obeležjima robe, poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izjavljivanja reklamacije trgovcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošaća po osnovu nesaobraznosti robe, kao i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 13 Zakona o zaštiti potrošača i propisima koji uredjuju trgovinu.

Član 9.
Obaveza trgovca je da potrošaču za kupljenu robu izda fisklani račun sa svim propisanim elementima.

III OBAVEZE TRGOVCA
Član 10.
Trgovac vrši prodaju robe poštujući odredbe zakonskih propisa koje se odnose na zaštitu zdravlja i sigurnost potrošača, kao i da vrši prodaju na način da se zaštite ekonomski interesi potrošača.

Član 11.
Trgovac prodaju ne sme uslovljavati na način da prodaju jedne vrste robe veže prodajom druge vrste robe.

Član 12.
Trgovac ne sme obmanjivati potrošače na način da daje netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i kakrakteristikama robe.

IV POSTUPAK REKLAMACIJE
Član 13.
Potrošač reklamaciju može izvršiti usmeno u prodajnom objektu u kome je robu kupio, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem isključivo uz dostavu fiskalnog isečka ,odnosno računa o kupljenj robi, ili drugog dokaza o kupovini kao što je: kopija računa, slip, izvod iz banke za kupovinu platnim karticama ili čekovima građana, izvod iz službe računovodstva za kupovinu preko administrativne zabrane, gotovinski račun, ili potvrda porudžbine sa ID brojem za online porudžbine.

Trgovac je dužan da potrošaču izda reklamacioni list kojim će potvrditi prijem reklamacije. Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor trgovca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom će i kako rešiti reklamaciju, ukoliko prihvata, kao i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana.

Trgovac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio predhodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije se prekida kada potrošač primi odgovor trgovca iz predhodnog stava i počinje da teče iznova kada trgovac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora trgovca. Ukoliko se potrošač ne izjasni u propisanom roku, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.

Ukoliko trgovac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko trgovac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putemi o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjene cene ili da raskine ugovor tj. da traži povraćaj novca.

Član 14.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno od robe kupljene putem on-line porudžbine, potpisivanjem izjave o odustanku. Trgovac je dužan da u trenutku zaključenja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe preda potrošaču u pisanoj formi propisani obrazac za odustanak. Izjava o odustanku biće blagovremeno ako je poslata u roku od 14 dana, (bez navođenja razloga i dodatnih troškova) od dana prijema robe. Trgovac je dužan da izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, u roku od 14 dana od dana kada je primio izjavu o odustanku od ugovora.. Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao izjavu o odustanku. Ako je trgovac omogućio potrošaču da elektronskim putem popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca obavesti bez odlaganja u pisanoj formi.

Član 15.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, sim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti i otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Član 16.
Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl.

Član 17.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilno održavanje robe.

Član 18.
Poslovođa prodavnice, ili prodavac prilikom prijema reklamacije od strane potrošača u evidenciji o primljenim reklamacijama unosi sledeće podatke i izdaje reklamacioni list potrošaču sa sledećim podacima:
• O podnosiocu i datumu prijema reklamacije;
• Podatke o robi ( naziv, šifra artikla, cena)
• Kratak opis nesaobraznosti i zahteva iz reklamacije;
• Datum izdavanja potvrde o prijemu reklamacije;
• Odluku o odgovoru potrošaču,
• Datum dostavljanja te odluke,
• Ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač;
• Načinu i datumu rešavanja reklamacije,
• Kao i informacije o produženju roka za rešavanje reklamacije.
Reklamacioni list se popunjava u 3 primerka, i to 1 (jedan) primerak za
prodavnicu, 1 primerak za potrošača, a 1 primerak se šalje sa reklamiranom robom u odeljenje za rešavanje reklamacija:ANITA SOUKR, NOVI PAZAR, CERSKA 13, 36300 komisiji za rešavanje reklamacija i overava pečatom radnje i potpisom ovlašćenog lica.

Član 19.
Reklamacija se podnosi usmeno ili pismeno u okviru radnog vremena u maloprodajnom objektu, u kome je proizvod kupljen. Poslovođa maloprodajnog objekta sve podakte o prispelim reklamacijama, kao i načinu njihovog razrešenja unosi u Knjigu evidencije reklamacija kupaca koja se vodi elektronski. Zaposleno lice je dužno da primi reklamaciju i istu odmah prosledi KOMISIJI koja odlučuje o reklamaciji radi daljeg vođenja postupka. Komisija o reklamaciji odlučuje odmah a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije. O odluci o reklamaciji ovlašćeno lice obaveštava potrošača pisanim putem, slanjem obaveštenja preporučenom poštom ili elektronskim putem. Ovlašćeno lice za odlučivanje po reklamaciji nakon sprovedenog postupka, obaveštava potrošača o ishodu odlučivanja po reklamaciji i istog obaveštava kako pismeno tako i usmeno telefonom.

Član 20.
Troškovi koji nastanu po osnovu reklamacije i vraćanja robe – snosi Kupac. Ukoliko potrošač nema uredan fiskalni isečak ili drugi dokaz o kupovini, ili je od izvršene kupovine prošlo više od 2 meseca, ovlašćeno lice će odbiti zahtev potrošača za reklamaciju.

Član 21.
Prispelu reklamaciju u reklamnom odeljenju pregleda komisija,koja donosi odluku o osnovanosti reklamacije odmah a najksanije u roku od 10 dana od dana prijema reklamacije.

Član 22.
Komisija, može doneti odluku:
1. Da se nedostatak na proizvodu otkloni uz saglasnost kupca;
2. Da se kupljena roba zameni novom ili sličnom;
3. Da se vrati plaćeni iznos kupcu prema fiskalnom isečku

Član 23.
Za maloletna lica reklamaciju može izvršiti samo roditelj odnosno staratelj. Reklamacije se moraju primiti za svu robu u prodavnici, sem potrošne robekrema za cipele. Reklamacijama podleže i roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama. Reklamaciji ne podleže roba koja se prodaje sa oznakom “roba sa nedostatkom”.

V VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Član 24.
Potrošački spor može se rešiti vansudskim rešavanjem potrošačkih sporova., pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Trgovac je dužan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Link za listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova: https://mtt.gov.rs/download/listaa.pdf Trgovac je dužan da na prodajnom mestu vidno i jasno istakne obaveštenje da je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

VI OVLAŠĆENJA I ODGOVORNOSTI
Član 25.
Ukoliko dođe do spora preko nadležnog suda ili spor bude pokrenut na osnovu prijave nadležnog inspektora zbog nepravilnog i neblagovremenog postupka prema kupcu, odgovorna lica u smislu ovog Pravilnika su: poslovođa prodavnice i preduzeće Fratelli Babb doo, Beograd.

VII OSTALE ODREDBE
Član 26.

Komisija je dužna da vodi evidenciju za svaku reklamaciju, po svim elementima za svaki mesec i istu dostavlja nadležnoj službi.

Član 27.
Ovlašćeno lice u prodaji takođe je dužno da vodi odgovarajuću evidenciju o primljenim reklamacijama kupaca i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Član 28.
Rešene reklamacije, za koje je izdat novi proizvod, odnosno dat nalog za povraćaj kupovnog iznosa, dostavljaju se sa odgovarajućim razduženjima prodavnici i nadležnoj službi.

VIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Član 29.
Potrošač mora biti obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe, gde i kome se podnosi reklamacija kao i ostalim odredbama Pravilnika.

Član 30.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu i primenjuje se u roku od 8 dana od dana objavljivanja na oglasnoj tabli preduzeća, osim odredbi člana 13. stav 5. i člana 24. Pravilnika, koje se primenjuju počev od 20. marta 2022. godine. Pravilnik je objavljen na oglasnoj tabli preduzeća dana 10.12.2020.godine. Izmene i dopune Pravilnika vrše se po postupku za njegovo donošenje. Na sve što nije posebno regulisano ovim Pravilnikom, shodno će se primenjivati relevantne odredbe Zakona o obligacionim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.

Član 31.
Pravilinik se primenjuje počev od 20.12.2021.godine. Danom početka primene ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu i postupku rešavanja reklamacija del.br.2524/19 od 11.10.2019.god.

Fratelli Babb doo
Direktor: Babić Nenad

Povraćaj sredstva
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Fratelli Babb je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Odustanak od kupovine
Više detalja o postupku prilikom procesa Odustanka od kupovine nalazi se ovde.

Ukoliko obuća ne odgovara u veličini

Ukoliko kupac utvrdi da artikal nije odgovarajući u veličini, potrebno je da kontaktira Korisničku podršku Online prodavca najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke na broj telefona: +381 20 371 987. Artikal mora biti kompletno nov i sa svim pratećim oznakama. Isporučeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen, odnosno prilikom zamene robe obavezno je vratiti isti u ispravnom i nekorišćenom stanju, kao i u originalnom, neoštećenom pakovanju.

Opisi i slike proizvoda
Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga možete vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Odustanak od kupovine i popuniti Izjavu o odustanku od ugovora o kupoprodaji zaključenog na daljinu, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.

Odgovornost online prodavca
Online prodavac snosi sve obaveze, troškove i odgovornosti u slučaju da se tokom bilo kog upravnog, prekršajnog, sudskog ili drugog postupka koji proizilazi iz online trgovine koja se obavlja putem Prodavnice utvrdi odgovornost Online prodavca za nepoštovanje zakonskih obaveza ili ovih Opštih uslova kupovine u Online prodavnici.